tokrirkri

tokrirkri

Ε.Ε.Κ.Ε: Συμβουλές στους καταναλωτές για την περίοδο των εκπτώσεων

Από τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου, ξεκινά η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων, η οποία θα διαρκέσει έως τις 28 Φεβρουαρίου. Το διάστημα των εκπτώσεων, αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να πραγματοποιήσουν οι καταναλωτές τις αγορές τους, εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλότερες τιμές, προς όφελος του προϋπολογισμού τους

Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι καταναλωτές, ότι κατά την περίοδο των εκπτώσεων:

•  Θα πρέπει να αναγράφεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος, προκειμένου η σύγκριση τους να είναι απλή και σαφής.

• Επιτρέπεται, συμπληρωματικά, και η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης.

• Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να είναι ακριβής και να ανταποκρίνεται στην αλήθεια.

• Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και να γνωστοποιείται σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης, ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Κατά την περίοδο των εκπτώσεων, συμβουλεύουμε τους καταναλωτές:

• Να ιεραρχούν τις ανάγκες τους και να ψωνίζουν βάσει του προϋπολογισμού τους.

• Να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς πριν καταλήξουν σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν.

• Να μην παρασύρονται από υπερβολικά μεγάλα ποσοστά έκπτωσης.

• Να ελέγχουν – όσο είναι δυνατόν- την ποιότητα και την αυθεντικότητα του προϊόντος και να λαμβάνουν υπόψη το συσχετισμό ποιότητας-κόστους.

• Να ενημερώνονται για την πολιτική που ακολουθεί το κάθε κατάστημα σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ύπαρξης εγγύησης κ.λπ.

Δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι εκπτώσεις ευνοούν τους εμπόρους να αυξήσουν τα κέρδη τους, ιδιαίτερα στις μέρες μας, που οι τζίροι των καταστημάτων δείχνουν να μειώνονται.

Για το λόγο αυτό, θα πρέπει το καταναλωτικό κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να μην πέφτει θύμα αθέμιτων και παράνομων εμπορικών πρακτικών.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε κατά την πραγματοποίηση των αγορών σας, κατά το διάστημα των εκπτώσεων αλλά και γενικότερα, μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

• Τel : 210-8817730

• Web: www.eeke.gr

• e-mail: info@eeke.gr

• fb: www.facebook.com/enosikatanalo…

Σχετικά Άρθρα

Αύξηση κατά 50% το 2018 στις ελληνικές εξαγωγές μελιού προς τη Γαλλία

Σημαντικές είναι οι προοπτικές διεύρυνσης των ελληνικών εξαγωγών μελιού στη γαλλική αγορά, με δεδομένο ότι στη Γαλλία η εγχώρια παραγωγή υπολείπεται σημαντικά της κατανάλωσης, όπως προκύπτει από έρευνα αγοράς που εκπόνησε το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας της Ελλάδας στο Παρίσι. Η Γαλλία συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων καταναλωτών μελιού[…]

Δείτε περισσότερα

Στάσιμη η συμμετοχή της Ελλάδας στο παγκόσμιο εμπόριο

Κατά 65% αυξήθηκαν οι ελληνικές εξαγωγές στην περίοδο 2000 – 2017 ενώ το 2018 αυξήθηκαν περαιτέρω και εκτιμάται ότι διαμορφώνονται στα 33 δισ. ευρώ. Το διεθνές εμπόριο υποστηρίζει 450.000 θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία, οι οποίες αμείβονται κατά 12% καλύτερα σε σχέση με την υπόλοιπη οικονομία. Ωστόσο η συμμετοχή της[…]

Δείτε περισσότερα