tokrirkri

tokrirkri

Ε.Ε.Κ.Ε: Συμβουλές στους καταναλωτές για την περίοδο των εκπτώσεων

Από τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου, ξεκινά η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων, η οποία θα διαρκέσει έως τις 28 Φεβρουαρίου. Το διάστημα των εκπτώσεων, αποτελεί μια καλή ευκαιρία για να πραγματοποιήσουν οι καταναλωτές τις αγορές τους, εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλότερες τιμές, προς όφελος του προϋπολογισμού τους

Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι καταναλωτές, ότι κατά την περίοδο των εκπτώσεων:

•  Θα πρέπει να αναγράφεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος, προκειμένου η σύγκριση τους να είναι απλή και σαφής.

• Επιτρέπεται, συμπληρωματικά, και η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης.

• Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να είναι ακριβής και να ανταποκρίνεται στην αλήθεια.

• Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και να γνωστοποιείται σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης, ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Κατά την περίοδο των εκπτώσεων, συμβουλεύουμε τους καταναλωτές:

• Να ιεραρχούν τις ανάγκες τους και να ψωνίζουν βάσει του προϋπολογισμού τους.

• Να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς πριν καταλήξουν σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν.

• Να μην παρασύρονται από υπερβολικά μεγάλα ποσοστά έκπτωσης.

• Να ελέγχουν – όσο είναι δυνατόν- την ποιότητα και την αυθεντικότητα του προϊόντος και να λαμβάνουν υπόψη το συσχετισμό ποιότητας-κόστους.

• Να ενημερώνονται για την πολιτική που ακολουθεί το κάθε κατάστημα σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ύπαρξης εγγύησης κ.λπ.

Δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι εκπτώσεις ευνοούν τους εμπόρους να αυξήσουν τα κέρδη τους, ιδιαίτερα στις μέρες μας, που οι τζίροι των καταστημάτων δείχνουν να μειώνονται.

Για το λόγο αυτό, θα πρέπει το καταναλωτικό κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να μην πέφτει θύμα αθέμιτων και παράνομων εμπορικών πρακτικών.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε κατά την πραγματοποίηση των αγορών σας, κατά το διάστημα των εκπτώσεων αλλά και γενικότερα, μπορείτε να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

• Τel : 210-8817730

• Web: www.eeke.gr

• e-mail: info@eeke.gr

• fb: www.facebook.com/enosikatanalo…

Σχετικά Άρθρα

Γ. Στουρνάρας από το Ρέθυμνο: Είμαι αισιόδοξος για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας

Παρά το ότι, όπως είπε, η κρίση έχει αφήσει μία βαριά κληρονομιά «Τα δύσκολα έχουν περάσει, δεν υπάρχουν πλέον οι κίνδυνοι που υπήρχαν παλαιότερα για την Ελλάδα και την οικονομία, είμαι αισιόδοξος για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας, παρά το ότι η κρίση έχει αφήσει μία βαριά κληρονομιά που εκφράζεται[…]

Δείτε περισσότερα

Άνοιξε η αγορά της Ινδίας για τα ελληνικά μήλα

Άνοιξε επίσημα η αγορά της Ινδίας για τα ελληνικά μήλα καθώς έλαβε την τελική έγκριση της αρμόδιας Φυτοϋγειονομικής Υπηρεσίας του Ινδικού Υπουργείου Γεωργίας (Directorate of Plant Protection, Quarantine & Storage, Department of Agriculture & Cooperation). Τον Οκτώβριο του 2016 η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (Τμήμα Φυτοϋγειονομικού[…]

Δείτε περισσότερα