tokrirkri

tokrirkri

Μεγάλες καταστροφές σε υποδομές και καλλιέργειες στα Μάλια

Μεγάλες καταστροφές στις ελαιοκαλλιέργειες στο βόρειο τμήμα της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου προκάλεσε η έντονη χαλαζόπτωση που καταγράφηκε τα ξημερώματα. Καταστροφές και σε θερμοκήπια.

Ολική είναι η καταστροφή σε θερμοκήπια με μπανάνες στην περιοχή των Μαλίων Χερσονήσου από το χαλάζι. Καλλιέργειες μπανάνας αλλά και θερμοκήπια με τον εξοπλισμό τους καταστράφηκαν, σε πολλές περιπτώσεις ολοσχερώς.

Καταστροφές σε θερμοκήπια των Μαλίων

Μάριος Διονέλλης / ΕΦΣΥΝ

Καταστροφές σε θερμοκήπια των Μαλίων

Μάριος Διονέλλης / ΕΦΣΥΝ

Καταστροφές σε θερμοκήπια των Μαλίων

Μάριος Διονέλλης / ΕΦΣΥΝ

Βίντεο από τις καταστροφές στα θερμοκήπια:

 

Εκτεταμένες καταστροφές σημειώθηκαν επίσης σε υποδομές αλλά και σε επιχειρήσεις.

Μάριος Διονέλλης / ΕΦΣΥΝ
Μάριος Διονέλλης / ΕΦΣΥΝ

Βίντεο από την παραλία “Ποταμός” στα Μάλια:

 

Καταστροφές και σε ελαιόδεντρα

Μέχρι και τα όρια του Δήμου Χερσονήσου, οι καλλιέργειες χτυπήθηκαν από το χαλάζι και εκτός από τον καρπό που έπεσε, ένα μεγάλο μέρος του καρπού που βρίσκεται ακόμη πάνω στα δέντρα δέχθηκε τέτοια πίεση που, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΕΑΣ Ηρακλείου Μύρο Χιλεντζάκη, τις επόμενες ήμερες θα σαπίσει.

«Είναι νωρίς να μιλήσουμε για την έκταση των καταστροφών, όμως είναι πολύ μεγάλη. Ο καρπός χάθηκε σε μεγάλο ποσοστό και επειδή τα έντονα καιρικά φαινόμενα είναι σε εξέλιξη, περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση. Όμως η καταστροφή είναι μεγάλη στις ελαιοκαλλιέργειες» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Χιλεντζάκης.

Σχετικά Άρθρα

Το κρητικό κρασί ζητά στήριξη

Με σύνθημα “Στηρίζεις ΕΝΑΝ – τους ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ” το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης – Wines of Crete ξεκίνησε μία νέα διαφημιστική καμπάνια με τρία νέα βίντεο για τη στήριξη του Αμπελώνα της Κρήτης και του Κρητικού εμφιαλωμένου οίνου. Η διαφημιστική καμπάνια του Wines of Crete έχει ως σκοπό να ευαισθητοποιήσει το[…]

Δείτε περισσότερα

Ομάδα Εργασίας Branding ελληνικού τουρισμού

Ομάδα Εργασίας Branding του ελληνικού τουρισμού υπό τον Στηβ Βρανάκη, ο οποίος επί σειρά ετών ήταν επικεφαλής του Δημιουργικού Εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, συστήνει το Υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Εκτός[…]

Δείτε περισσότερα