tokrirkri

tokrirkri

Dream Gap Project: Η Βarbie γίνεται … υπεύθυνη

Η Barbie ανακοίνωσε το “Dream Gap Project”, μια παγκόσμια πολυετή πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση γύρω από τους περιοριστικούς παράγοντες που αποτρέπουν τα κορίτσια από το να κατακτήσουν όλα όσα μπορούν.

Έρευνα έχει δείξει ότι στην ηλικία των 5, πολλά κορίτσια, σε σχέση με τα αγόρια, είναι πιθανό να μη βλέπουν το δικό τους φύλο ως έξυπνο και χάνουν την αυτοπεποίθηση στις ικανότητές τους. Τα κοινωνικά στερεότυπα, οι σιωπηρές προκαταλήψεις και τα Μέσα Ενημέρωσης συμβάλουν στη διαιώνιση αυτού του φαινομένου. Στις ΗΠΑ αυτό αναφέρεται ως το “Dream Gap” αλλά και παγκοσμίως έχουν παρατηρηθεί παρόμοιες τάσεις.

Αυτοί οι περιοριστικοί παράγοντες έχουν αντίκτυπο στην πίστη των κοριτσιών στους εαυτούς τους, γι’ αυτό η Barbie, μέσω του “Dream Gap Project”, θα χρηματοδοτήσει σχετική έρευνα ώστε να δώσει έμφαση στα θετικά πρότυπα και να συσπειρώσει μια κοινότητα για την υποστήριξη των κοριτσιών.

Η Lisa McKnight, SVP και GM της Barbie δήλωσε “Από το 1959, η Barbie έχει εμπνεύσει σε κάθε κορίτσι την απεριόριστη δυναμική που έχει και πιστεύουμε πως η ενδυνάμωσή τους από μικρή ηλικία λειτουργεί ως καταλύτης για να ξεκλειδώσουν τις πλήρεις δυνατότητές τους. Ο στόχος του “Dream Gap Project” είναι να αξιοποιήσει τις παγκόσμιες πλατφόρμες εκπαιδεύοντας την κοινωνία στη διάκριση λόγω φύλου αλλά και να εμπνεύσει όποιον υποστηρικτή θέλει να μας ακολουθήσει καθώς είναι κάτι που δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας.“

Το κίνημα του “Dream Gap Project” είναι ένα νέο concept υπό έρευνα και εστιάζει στα κορίτσια από 5 έως 7 ετών. Το brand συνεργάζεται με τον Andrei Cimpian, Αναπληρωτή Καθηγητή του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης και χρηματοδοτεί μια διετή μεταδιδακτορική υποτροφία. Η Barbie θα δουλέψει με ερευνητές, ώστε να παρατείνει αυτές τις μελέτες και να ανακαλύψει περισσότερα για τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο.

Ο Andrei Cimpian, Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης αναφέρει, “Η έρευνά μας μόλις ξεκίνησε. Για να καταλάβουμε καλύτερα πως μπορούμε να υποστηρίξουμε τα κορίτσια, θα πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερους πόρους σε αυτό το σημαντικό θέμα. Η συνεργασία με την Barbie είναι μια φιλόδοξη, μεγάλης κλίμακας προσπάθεια προκειμένου να διερευνήσουμε αυτό το σημαντικό φαινόμενο και να μοιραστούμε με το ευρύ κοινό ό,τι γνωρίζουμε για την παιδική ανάπτυξη, βοηθώντας να κλείσει το Dream Gap“.

Σχετικά Άρθρα

Πασχαλινό Παζάρι Αγάπης από την Μητρόπολη Αρκαλοχωρίου

Τα έσοδα που θα προκύψουν από το παζάρι θα διατεθούν για τις ανάγκες της παγκοινιάς παιδικού γεύματος και του κοινωνικού ιατρείου – φαρμακείου Την Τετάρτη 17 Απριλίου, ο Σεβασμιωτατος κ. Ανδρέας τέλεσε τον αγιασμό για την έναρξη του πασχαλινού παζαριού αγάπης στο χώρο του βιβλιοπωλείου της Ιεράς Μητροπόλεώς μας στο[…]

Δείτε περισσότερα

Η Περιφέρεια Κρήτης στη Βοσνία Ερζεγοβίνη για το MD.net

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στη διήμερη συνάντηση  των Εταίρων του Ευρωπαϊκού του έργου “MD.net” Mediterranean Diet – When Brand Meets People- ∆ιατροφή στη Μεσόγειο-Όταν το Brand Name συναντά τους Πολίτες», που πραγματοποιήθηκε στo  Μόσταρ της Βοσνίας Ερζεγοβίνης στις 11-12 Ιουνίου 2019. Την πρώτη μέρα της συνάντησης παρουσιάστηκαν οι δράσεις που[…]

Δείτε περισσότερα