tokrirkri

tokrirkri

Dream Gap Project: Η Βarbie γίνεται … υπεύθυνη

Η Barbie ανακοίνωσε το “Dream Gap Project”, μια παγκόσμια πολυετή πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση γύρω από τους περιοριστικούς παράγοντες που αποτρέπουν τα κορίτσια από το να κατακτήσουν όλα όσα μπορούν.

Έρευνα έχει δείξει ότι στην ηλικία των 5, πολλά κορίτσια, σε σχέση με τα αγόρια, είναι πιθανό να μη βλέπουν το δικό τους φύλο ως έξυπνο και χάνουν την αυτοπεποίθηση στις ικανότητές τους. Τα κοινωνικά στερεότυπα, οι σιωπηρές προκαταλήψεις και τα Μέσα Ενημέρωσης συμβάλουν στη διαιώνιση αυτού του φαινομένου. Στις ΗΠΑ αυτό αναφέρεται ως το “Dream Gap” αλλά και παγκοσμίως έχουν παρατηρηθεί παρόμοιες τάσεις.

Αυτοί οι περιοριστικοί παράγοντες έχουν αντίκτυπο στην πίστη των κοριτσιών στους εαυτούς τους, γι’ αυτό η Barbie, μέσω του “Dream Gap Project”, θα χρηματοδοτήσει σχετική έρευνα ώστε να δώσει έμφαση στα θετικά πρότυπα και να συσπειρώσει μια κοινότητα για την υποστήριξη των κοριτσιών.

Η Lisa McKnight, SVP και GM της Barbie δήλωσε “Από το 1959, η Barbie έχει εμπνεύσει σε κάθε κορίτσι την απεριόριστη δυναμική που έχει και πιστεύουμε πως η ενδυνάμωσή τους από μικρή ηλικία λειτουργεί ως καταλύτης για να ξεκλειδώσουν τις πλήρεις δυνατότητές τους. Ο στόχος του “Dream Gap Project” είναι να αξιοποιήσει τις παγκόσμιες πλατφόρμες εκπαιδεύοντας την κοινωνία στη διάκριση λόγω φύλου αλλά και να εμπνεύσει όποιον υποστηρικτή θέλει να μας ακολουθήσει καθώς είναι κάτι που δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας.“

Το κίνημα του “Dream Gap Project” είναι ένα νέο concept υπό έρευνα και εστιάζει στα κορίτσια από 5 έως 7 ετών. Το brand συνεργάζεται με τον Andrei Cimpian, Αναπληρωτή Καθηγητή του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης και χρηματοδοτεί μια διετή μεταδιδακτορική υποτροφία. Η Barbie θα δουλέψει με ερευνητές, ώστε να παρατείνει αυτές τις μελέτες και να ανακαλύψει περισσότερα για τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο.

Ο Andrei Cimpian, Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης αναφέρει, “Η έρευνά μας μόλις ξεκίνησε. Για να καταλάβουμε καλύτερα πως μπορούμε να υποστηρίξουμε τα κορίτσια, θα πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερους πόρους σε αυτό το σημαντικό θέμα. Η συνεργασία με την Barbie είναι μια φιλόδοξη, μεγάλης κλίμακας προσπάθεια προκειμένου να διερευνήσουμε αυτό το σημαντικό φαινόμενο και να μοιραστούμε με το ευρύ κοινό ό,τι γνωρίζουμε για την παιδική ανάπτυξη, βοηθώντας να κλείσει το Dream Gap“.

Σχετικά Άρθρα

Green Project: Ένα διαφορετικό περιβαλλοντικό οδοιπορικό μόλις ξεκίνησε

Με τις θερμές ευχές και τον ευγενή αποχαιρετισμό της Αυτής Εξοχότητας της Πρέσβεως της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Κυρίας Kate Logan, του Γενικού Προξένου της Ελλάδος κυρίου Δημήτριου Μιχαλόπουλου, του Προέδρου της Ελληνικής Κοινότητας της Μελβούρνης κυρίου Βασίλειου Παπαστεργιάδη και πλήθους κόσμου, η μη κερδοσκοπική οργάνωση Green Project (GP www.green-project.org), αναχώρησε[…]

Δείτε περισσότερα

Δήμος Ρεθύμνου: Εκ νέου στο “τιμόνι” ο Γ. Μαρινάκης

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τον επόμενο Δήμαρχο Ρεθύμνου, ο οποίος – σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία – θα είναι εκ νέου ο Γιώργος Μαρινάκης. Ειδικότερα, με καταμετρημένο το 93,27% των ψήφων, ο Γιώργος Μαρινάκης εμφανίζει ποσοστό ύψους 51,56%, ενώ ο Θοδωρής Νίνος 48,44%.

Δείτε περισσότερα