tokrirkri

tokrirkri

Dream Gap Project: Η Βarbie γίνεται … υπεύθυνη

Η Barbie ανακοίνωσε το “Dream Gap Project”, μια παγκόσμια πολυετή πρωτοβουλία για την ευαισθητοποίηση γύρω από τους περιοριστικούς παράγοντες που αποτρέπουν τα κορίτσια από το να κατακτήσουν όλα όσα μπορούν.

Έρευνα έχει δείξει ότι στην ηλικία των 5, πολλά κορίτσια, σε σχέση με τα αγόρια, είναι πιθανό να μη βλέπουν το δικό τους φύλο ως έξυπνο και χάνουν την αυτοπεποίθηση στις ικανότητές τους. Τα κοινωνικά στερεότυπα, οι σιωπηρές προκαταλήψεις και τα Μέσα Ενημέρωσης συμβάλουν στη διαιώνιση αυτού του φαινομένου. Στις ΗΠΑ αυτό αναφέρεται ως το “Dream Gap” αλλά και παγκοσμίως έχουν παρατηρηθεί παρόμοιες τάσεις.

Αυτοί οι περιοριστικοί παράγοντες έχουν αντίκτυπο στην πίστη των κοριτσιών στους εαυτούς τους, γι’ αυτό η Barbie, μέσω του “Dream Gap Project”, θα χρηματοδοτήσει σχετική έρευνα ώστε να δώσει έμφαση στα θετικά πρότυπα και να συσπειρώσει μια κοινότητα για την υποστήριξη των κοριτσιών.

Η Lisa McKnight, SVP και GM της Barbie δήλωσε “Από το 1959, η Barbie έχει εμπνεύσει σε κάθε κορίτσι την απεριόριστη δυναμική που έχει και πιστεύουμε πως η ενδυνάμωσή τους από μικρή ηλικία λειτουργεί ως καταλύτης για να ξεκλειδώσουν τις πλήρεις δυνατότητές τους. Ο στόχος του “Dream Gap Project” είναι να αξιοποιήσει τις παγκόσμιες πλατφόρμες εκπαιδεύοντας την κοινωνία στη διάκριση λόγω φύλου αλλά και να εμπνεύσει όποιον υποστηρικτή θέλει να μας ακολουθήσει καθώς είναι κάτι που δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας.“

Το κίνημα του “Dream Gap Project” είναι ένα νέο concept υπό έρευνα και εστιάζει στα κορίτσια από 5 έως 7 ετών. Το brand συνεργάζεται με τον Andrei Cimpian, Αναπληρωτή Καθηγητή του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης και χρηματοδοτεί μια διετή μεταδιδακτορική υποτροφία. Η Barbie θα δουλέψει με ερευνητές, ώστε να παρατείνει αυτές τις μελέτες και να ανακαλύψει περισσότερα για τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο.

Ο Andrei Cimpian, Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης αναφέρει, “Η έρευνά μας μόλις ξεκίνησε. Για να καταλάβουμε καλύτερα πως μπορούμε να υποστηρίξουμε τα κορίτσια, θα πρέπει να αφιερώσουμε περισσότερους πόρους σε αυτό το σημαντικό θέμα. Η συνεργασία με την Barbie είναι μια φιλόδοξη, μεγάλης κλίμακας προσπάθεια προκειμένου να διερευνήσουμε αυτό το σημαντικό φαινόμενο και να μοιραστούμε με το ευρύ κοινό ό,τι γνωρίζουμε για την παιδική ανάπτυξη, βοηθώντας να κλείσει το Dream Gap“.

Σχετικά Άρθρα

Η Άγκυρα απορρίπτει την προειδοποίηση του Καΐρου για στρατιωτική επέμβαση στη Λιβύη

Η προειδοποίηση της Αιγύπτου για απευθείας στρατιωτική επέμβαση στην ένοπλη σύρραξη στη γειτονική Λιβύη δεν θα αποθαρρύνει την Τουρκία να στηρίξει τους Λίβυους συμμάχους της, δήλωσε σήμερα ένας Τούρκος ανώτερος αξιωματούχος, εν μέσω εντάσεων μεταξύ των περιφερειακών αντιπάλων Καΐρου και Άγκυρας. Η Τουρκία στηρίζει τη διεθνώς αναγνωρισμένη Κυβέρνηση Εθνικής Συμφωνίας[…]

Δείτε περισσότερα

Σύσκεψη στην Περιφέρεια για τη δακοκτονία και τον έλεγχο στην αγορά κρέατος

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Κρήτης που συγκάλεσε ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενή Τομέα  Μανόλης Χνάρης με κύριο θέμα συζήτησης το φετινό πρόγραμμα δακοκτονίας, το διαγωνισμό και την εξεύρεση λύσεων για την αποτελεσματικότερη εκτέλεσή του. Επίσης, ανακοινώθηκε ο προγραμματισμός συναντήσεων σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, όπου στελέχη της Περιφέρειας και των επιστημονικών[…]

Δείτε περισσότερα